אודותינו

חברת מ צ ג היא חברה ותיקה. נוסדה בשנת 1986.

החברה מובילה בתחום פתרונות מיכון משרדי לשוק העסקי, המוסדי, הממשלתי, הממלכתי, הציבורי והפרטי.

חברת מ צ ג  מפעילה מערך לוגיסטי מוקפד ומקצועי.

האספקות וההובלות מבוצעות בזמן תגובה מהיר ביותר תוך הקפדה מקסימלית על פי דרישת הלקוח.

לחברת מצג מוניטין מעולה ויוצא דופן במתן שירות לכל מוצריה. לא לחינם אנו גאים בסיסמתנו "העוצמה בשירות".

צוות הטכנאים שלנו הוא בעל ניסיון רב שנים. הטכנאים עברו ועוברים הכשרה מקצועית בארץ ובחו”ל, ערוכים ונכונים להעניק תמיכה ושירות בפריסה ארצית לכל סוגי מגרסות הנייר, מכשירי כריכה ולמינציה ובפרט עבור מכונות ביול הדואר הדיגיטליות תוצרת פטני באוס.

בנוסף החברה מציעה ומספקת את מבחר מוצריה באמצעות מפיצים ומשווקים מורשים בפריסה ארצית. כשבוחרים בכל אחד מהמותגים היוקרתיים אשר מצג משווקת, נהנים ממערך שירות איכותי של החברה הראשונה בתחומה בישראל, אשר הוסמכה לניהול מערכת האיכות ISO 9002 . ניסיונה המקצועי ועתיר השנים של מצג, הפריסה רחבת ההיקף של מערך השיווק והשירות שהיא מעניקה, כל אלו מבטיחים ללקוחותיה תמיכה מלאה, שירות ברמה גבוהה, יעוץ מקצועי, זמינות אופטימלית ושקט תעשייתי מוחלט.

בין לקוחותינו 

משרדי ממשלה.

משרד ראש הממשלה, משרד הבטחון, רשות האוכלוסין, רשות המסים בישראל (מס ההכנסה, המוסד לביטוח לאומי, מכס ומע"מ) בתי המשפט, משרד הבריאות, משרד המשפטים, משרד האוצר, משרד התחבורה ועוד.


 

כוחות הבטחון וההצלה

צה"ל, שירות בתי הסוהר, משטרת ישראל, מגן דוד אדום,


 

בנוסף נמנים על לקוחותינו

התעשייה האווירית, התעשייה הצבאית, חברת "אגד",  נמל אשדוד, עיריות, מושבים, בתי אבות ופנימיות. קופות החולים, בתי החולים, אוניברסיטאות ומוסדות חינוך ועוד רבים אחרים.

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים כל יום למען לקוחותינו וגאים בתוצאות.

כחברת שירות ותיקה ומנוסה, הציבה לעצמה חברת מצג מטרה המוגדרת במדיניות האיכות של תקן ISO 9002 ליישם את המושג “איכות מצוינות ואמינות כערך עליון”.

מערך השירות של חברת מ צ ג נתמך ע”י צוות טכנאים ותיקים, מקצועיים, בעלי ידע רב, המעניקים רמות ביצועי שירות ותמיכה גבוהים ביותר ללקוחות, בפריסה ארצית תוך עמידה בלוח זמנים מוגדר ומדויק. בתוך כך, ובהתאם לדרישות האיכות, מוחזקים באורח קבע חלקי חילוף במלאי, עבור כל דגם, למשך 7 שנים ומעלה ממועד ייצורו האחרון. חברת מצג דואגת בכל מקרה של תיקון ממושך, לספק מגרסת נייר חלופית, ו/או להחליף מגרסות תקולות בסמוך למועד הרכישה. זאת כחלק בלתי נפרד מתודעת השירות הגבוהה והסטנדרטים הבלתי מתפשרים, המהווים את מדיניות החברה. בנוסף, בהתאם למדיניות האיכות ISO 9002, מופקים דרך קבע דו”חות שירות תקופתיים, אשר מתעדים מועדי פתיחת קריאות שירות, לוחות זמנים, זמינות ואפקטיביות ביצוע לשביעות רצון הלקוח.

כמו כן חברתינו מעניקה תמיכה טכנית מקוונת כדי להבטיח שמוצרינו יפעלו ביעילות מרבית כל העת.

חברת מצג מעניקה את השירותים הבאים: שירותי אחזקה, תיקונים, שירות שנתי ותמיכה לכל סוגי המגרסות והמיכון המשרדי כולל מכונות ביול דואר בפריסה ארצית.

בדיקת המכשיר מתבצעת באתר הלקוח או במעבדת השירות של החברה. במקביל מסופק ללקוח מכשיר חלופי כהטבת שירות חינמית. צוות השירות כולל טכנאי מיכון משרדי ותיקים ומיומנים לפתרון כל תקלה לשביעות רצון הלקוח. מחלקת השירות מספקת שירות תיקונים למגרסות נייר, מכשירי למינציה, מכשירי כריכה ומכונות ביול. ניתן לשגר אלינו כל בקשה: דיווח על תקלה , בקשה למכשיר או מכונה חליפיים באמצעות דואר אלקטרוני   tami@mazag.co.il עם ציון שם הארגון/חברה , כתובת ומספר טלפון. זאת על מנת לתאם את קריאת השירות הרלוונטית באופן מיידי. בנוסף, דואגת החברה לטפל בעניינכם תוך זמן תגובה מהיר ביותר לשביעות רצונכם.

שמירה על קשר קבוע עם לקוחותינו היא נושא בעל חשיבות רבה מאוד עבורנו והיא בנפש החברה.

 

מחלקת המכירות של מצג פועלת בשיטת בדקו ובחנו בעצמכם המאפשרת ללקוחות פוטנציאלים להזמין ולקבל מכונה אחת או יותר לתקופת ניסיון ללא כל תשלום והתחייבות.

שיטה זו שבה ומוכיחה עצמה כיעילה ואפקטיבית. כך מתאפשרת ללקוח התאמת מוצר עבורו באופן מדויק, וזמן  למבחן השוואתי ובדיקת אמינות המוצר בזמן אמת. כמו כן, מתאפשרת התאמה לצרכים ייעודים תוך שימוש תדיר, רציף תוך עבודה מאומצת. הניסיון האישי שנצבר בתקופה זו תורם רבות לקבלת החלטה נכונה ומדויקת בבחירת המוצר המתאים ביותר עבור הלקוח. בנוסף לכך, מצג מספקת מוצרים, מכשירים ומכונות לבית הלקוח ע”י צוות של טכנאים וותיקים, מיומנים, מנוסים ובעלי תודעת שירות גבוהה. לכל מכשיר ומכונה מבוצעת התקנה, חיבור, בדיקת תקינות והדרכה מלאה לשביעות רצון הלקוח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכן מרכזי